9 תשובות
הכל בסדר את תמצאי
זה באמת לא נורא את תמצאי עם הזמן
לא, זה סבבה.
בנות זה עם מעצבן (ואני בת ויש לי חברות בנות ועם זאת אני אומרת את זה)עם בנים יותר זורם
אם יקרה ותמצאי חברה בת מה טוב
לא זה לא נורא, זה באמת בסדר אהובה.
איך התחברת עם הבנים??
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אני לרוב מתחברת לבנים יותר, פשוט עושה איתם צחוקים וכזה ומדברת איתם על מלא דברים
זה לא נורא
את לא חייבת חברה בסופו של דבר העיקר שאת נהנית
וואי תקשיבי גמאני כיתה ז ואין לי בכלל חברות, חברה אחת ישלי אבל גם זה בקושי חחח הלוואי שיהיה לי חברים בנים
אנונימית
באותו הנושא: