5 תשובות
כן
כן.
שואל השאלה:
אוי אבוי אם כך אני בצרה.
אוי אבוי אם כך אני בצרה.
אנונימי
לא בהכרח,פשוט תעבוד על הביטחון העצמי.זה תהליך אבל אם תנסה מספיק חזק,תרגיש שווה ליד כל אחד.מקווה שעזרתי.
באותו הנושא: