5 תשובות
כן
שואל השאלה:
אוי אבוי אם כך אני בצרה.
אנונימי
לא בהכרח,פשוט תעבוד על הביטחון העצמי.זה תהליך אבל אם תנסה מספיק חזק,תרגיש שווה ליד כל אחד.מקווה שעזרתי.