7 תשובות
לא קרה כלום
הכל בסדר
הכל בסדר,
אל תבכי.
ו? למה שתבכי בגלל זה? מזכיר לך שהוא לא הבן היחידי בעולם...
אין לך ממש מה לעשות עם זה, זה לא אומר שהוא בהכרח אוהב אותה.
אם את רוצה אותו תנסי להתקרב אליו במקום להשתמש בחשבון פיקטיבי
אז תבואי אליה בלילה תגזרי לה את השיער עקום תגלחי לה גבה וציירי עליה בלורד
למה שתבכי
חח יש הרבה בנים בשוק