42 תשובות
ממ.. לא.
שואל השאלה:
רוני 5123 לא להתחצף אלי בבקשה.
חחח
לא, רק דברים חיוביים :)
אל תהיה מופתע למה כותבים לך את זה:)
שואל השאלה:
catch me outside גם את מתחצפת.
מתחצפת בצדק^
שואל השאלה:
תכבדי מי שגדול ממך
לא
זה לא התחצפות אגב,
זה עובדה.
ציפית שלמישהו עם דעות כמו שלך יהיה דברים חיוביים בקיר,
שואל השאלה:
hold זה נקרא בנות חוצפניות, לא נורא סלחתי להן
אתה קורא לעצמך רווק מתבגר ואתה בן 33 למה זה מצחיק אותי חחחח
רגע מה אתה בן 33?? אולי הגיע הזמן להפסיק לריב עם ילדים מנוזלים ולכתוב שאלות חסרות פואנטה, תתבגר וצא לעשות משהו עם החיים שלך ג'יז
שואל השאלה:
רגע מה כל הבנות תוקפות אותי? אני לא גיז, אתן נשמעות יותר גברים מאשר בנות חח מה אתן תוקפות ככה, תרגעו, אני לא אשם שיש לכן בעיה עם הדעות שלי. יש לי דעות טובות, מי שלא מתאים לה שתשתוק, אני לא שק אגרוף של אף אחת.
לא. כמו שאני לא אוהבת שכותבים לי אני לא כותבת לאחרים
"דעות טובות"
יש לך את זה ביותר מוגזם?
לאלא
"אני לא גיז" חח מתה
שואל השאלה:
זה נשמע שוכלן עשיתן יד אחת נגדי, בואנה, אני הגבר פה , לא אתן :\
מה הקשר שאתה הגבר? המין לא קשור להתנהגות..
שואל השאלה:
בטח קשור, תראי את כל הבנות פה מתנהגות יותר גבר ממני
הטאקט שלך שואף לאפס^
אלוהים.. בן כמה אתה, שאתה כל כך צעיר במחשבות שלך ובדעות שלך?
פ*אק בהצלחה עם מציאת בת זוג כי מתבגר אתה לא ורווק תמיד תישאר..
ג'יז זה קיצור של ג'יזס
לא גייז חחחחח
שואל השאלה:
טוב לא רוצה לריב איתכן, תרגעו כבר וזהו.
הבנות פה הרבה יותר חכמות ממך זה בטוח
אתה לא רוצה לריב?? כי אתה מפחד מהבנות כאן שיכסחו אותך!! אז אתה מתחמק!! חח אתה לא רוצה לריב, תגיד שאתה מפחד
אנונימי
שואל השאלה:
farfalle &conchiglie תודה, סוף סוף מישהי פה כתבה משהו חכם.

ואני לא מפחד מאף אחת, מספיק ללעוג כבר.
שואל השאלה:
stylish girl אני לא טיפש, הדעות שלי מבוססות.
אתה אומר שכל הבנות חלשות ואתה בעצמך לא מתאמן וחלש אז על מי אתה עובד
אנונימי
לול עוד לא כתבו לי משהו רע בקיר
שואל השאלה:
חכי עוד לא הכרת פה אף אחד
כאילו כן,אני מקווה שגם לא יכתבו לי ;)
שואל השאלה:
^את צריכה להסכים עם מה שכולם אומרים, אם את לא מסכימה אוי ואבוי לך
אבל למה אתה קורה לבנות חלשות!!!
אנונימי
^לא מסכימה איתך רווק מתבגר, לפי דעתי היא צריכה להביע את דעתה ולמי אכפת אם שמים מינוס או פלוס.. היא צריכה להיות עם עמוד שדרה ולהיות מי שהיא
שואל השאלה:
liad1135 ברור שהיא צריכה להיות עם דעה עצמית זה לא הנושא. היא כתבה שהיא לא רוצה שיכתבו לה דברים רעים בקיר, אז אמרתי שזה לא הגיוני אם תגידי אחרת מכולם.
שואל השאלה:
אנונימי אמרתי לבנות חלשות כי יש בנות שחושבות שהן קורעות אותי במכות וזה ממש לא נכון
כתבת בשאלה אחרת שאתה לאמתאמן והידיים שלך לא חזקות ויש בנות שכן מתאמנות, בגלל האגו שלך בסוף תבוא אליך מישהי ותכסח אותך ואתה תבכה, תזכור מה אמרתי
אנונימי
אני מוחק ת'דברים השליליים
רווק אתה שחיף שלא מתאמן (לפי מה שאתה כתבת בשאלה אחרת) תספיק כבר לצחוק על הבנות שאין להן כוח
אנונימי
שואל השאלה:
מי צחק? כולה אמרתי שבנות חלשות יותר ממני אבל לא עשיתי מזה צחוק