6 תשובות
כן, רוק זה תמיד טוב.
שואל השאלה:
זה לא מכוונה להתלהב טונה
זה לא מכוונה להתלהב טונה
אנונימית
כן אחלה רוק אני חולה על זה
כן,
שירים שעד היום אוהבים
(לעומת רוב ה-'פסולת' שרצה היום)
שירים שעד היום אוהבים
(לעומת רוב ה-'פסולת' שרצה היום)
כ ן כ ן כ ן כןן
המוזיקה הכי מוצלחת שיש, אני לא תמיד מתחברת למוזיקה המודרנית
באותו הנושא: