14 תשובות
לדעתי כן, למרות שזה לא מתאים לכל אחד.
יש כאלה שיפה להם ויש כאלה שנראים עם זה כמו שור
תלוי באותו בן אדם.
יש כאלה שזה יפה להם ויש כאלה שלא
כן ואני מתכננת לעשות
כן זה יפה אבל לא לכל אחד
בעיני זה לא
כן , יש לי כבר שנתיים וחצי
וואי כן בא לי
תלוי על מי, בעיקרון כן
כןן כל כל באלי
אנונימית
כן יש לי כבר חצי שנה