11 תשובות
האמת שכן
בטח, בעיקר את מה שאפשר לעשות איתם:)
(ציניות אני לא עומדת לעשות כלוםם)
בטח
במיוחד כאלה שתקועים בהמבורגר איכותי
שואל השאלה:
למה לא?! תעשי איתם משהו!!
כן
לא ממש. אני חוששת שאנשים יפגעו בעצמם או יפגעו באחרים.
לא הם רעים לאצבעותיי הרכות
אוהב לחתוך איתם




מלפפונים, גזרים, חצילים, אבוקדואים, נקנקיות גם.
אנונימי
כן חולהה על סכין
שואל השאלה:
אני אולה קרבצנקו??