4 תשובות
שואל השאלה:
אין שורה ראשונה, יש שורה 6 ליד איפה שהשחקנים יוצאים ושורות גבוהות באולם באמצע
אין שורה ראשונה, יש שורה 6 ליד איפה שהשחקנים יוצאים ושורות גבוהות באולם באמצע
אנונימית
יוצאים*
כדי לשבת שורה ראשונה תמיד מניסיון ..
לפעמים הם מתקרבים לשם המון..
אבל זה גם מקום טוב מאיפה שהם יוצרים
לפעמים הם מתקרבים לשם המון..
אבל זה גם מקום טוב מאיפה שהם יוצרים
באמצע את לא תראי כלום איפה שהשחקנים יוצאים
באותו הנושא: