4 תשובות
שואל השאלה:
אין שורה ראשונה, יש שורה 6 ליד איפה שהשחקנים יוצאים ושורות גבוהות באולם באמצע
אנונימית
יוצאים*
כדי לשבת שורה ראשונה תמיד מניסיון ..
לפעמים הם מתקרבים לשם המון..
אבל זה גם מקום טוב מאיפה שהם יוצרים
באמצע את לא תראי כלום איפה שהשחקנים יוצאים