6 תשובות
שואל השאלה:
זה סוטה או משהו?..
זה סוטה או משהו?..
סוג של סוטה אבל לא נורא כלכך
כאילו לא מומלץ לראות ליד המשפחה
וכן הסדרה מדהימה אולי הדרמה/קומדייה הישראלית
האהובה עליי ביותר
כאילו לא מומלץ לראות ליד המשפחה
וכן הסדרה מדהימה אולי הדרמה/קומדייה הישראלית
האהובה עליי ביותר
נשמע לי מטומטם
ראיתי , זה ממש נחמד
וחברות שלי ממש אוהבות
וחברות שלי ממש אוהבות
זה נחמד
תאמת שאני ראיתי את העונה הראשונה שהיא יצאה ואז לא המשכתי כי זה לא עניין אותי כל כך
אני שוקלת אולי לנסות שוב
אבל ממה שאני זוכרת זה היה קצת משעמם ולא עניין אותי
אני שוקלת אולי לנסות שוב
אבל ממה שאני זוכרת זה היה קצת משעמם ולא עניין אותי