6 תשובות
אומרים ככה: אני בגיל ההתבגרות אני אג'י מדיי בשבילכם יזקנים ץעזבו אותי בשקט
לא מתחמקת חגים זה כיף תמיד יש צחוקים לא רואה סיבה להתחמק
לא מתחמקת כי זה כיף שיש צחוקים מדברים וזה
לא מתחמקת, פשוט יושבת ואוכלת עם כולם למרות שלא כייף איתם, אין מה לעשות.
לא מתחמקת. הכי כיף לשבת בשולחן עם כל המשפחה המורחבת ולצחוק. הכי כיף..
כאבי בטן כאבי ראש