היא כל הזמן מבטלת מחמאות שאני נותנת לה ונמאס לי כל הזמן היא מתמסכנת לי שהיא שמנה שהיא מכוערת שאין לה שיער יפה ולא יודעת מה וכל פעם שאני מחמיאה לה היא מתחילה לומר לי שזה לא נכון ואין לי כוח כבר להתווכח איתה על זה.. מרגיש לי כאילו היא סתם דגה ממני מחמאות. שלא תבינו לא נכון אני הכי בן אדם שכן ישמח לדבר איתה ולעודד אותה אבל זה נהיה מוגזם ומעצבן כבר.. אני פעם אחת כשהיא עשתה את זה ואמרה שהיא שמנה אמרתי לה שזה לא נכון והיא יודעת את זה והיא סתם דגה מחמאות והיא אמרה לי שהיא לא והיא ממשיכה להתלונןן מה לעשות??