5 תשובות
שואל השאלה:
אסתטית כן
הקטע שלשלם 1700 שקל במזומן זה רעיון טוב?
אנונימית
ההורים שלי שילמו על הניתוח אף שלי במזומן וזה יותר מ20 אלף שקל אז בטוח שלהזרקות אפשר לשלם במזומן.. ובנינו הם מתים שתשלמי במזומן..
אנונימית
אם את משלמת להם במזומן הם יכולים להעלים את זה שעשית את ההזרקה וכך לא לשלם מעמ..
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני חושבת שאפשר כי שאלתי (לא זוכרת מה ענו לי ולא יכולה לבדוק) אבל כדאי הכוונה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה יותר עדיף? לי או להם? למה?
אנונימית