התחברות הרשמה

איך כותבים נכון לזכר : הרסת או הרסתה?

1 באוקטובר 2019, 01:37
איך אומרים    
6 תשובות
בלי ה
D
Discipline
הרסת
m
myserenelife
הרסת
זה נכון גם לזכר וגם לנקבה
M
Martin Garrix1
הרסת
אנונימי
הרסת
כ
כֵּןזֹאתאֲנִי
הרסת כי יש ניקוד שלא נראה
A
AMIT :))
באותו הנושא:
כותבים לזכר: " קיבלת מחיר טוב" או "קיבלתה מחיר טוב"?
לזכר כותבים הצלחת או הצלחתה?
איך כותבים נכון בעברית? - בזכר כותבים ענית או עניתה?
לזכר ז"א בן, כותבים העלת או העלתה ?
ההפגנה היום הרסה את השיגרה...מה לכם היא הרסה?
אחוזים כותבים בזכר או נקבה?
לזכר כותבים התכוונת או התכוונתה?
רק לי מפריע כשאנשים לא כותבים עם אותיות איתן, כותבים 'ש' ולא 'כש', מתבלבלים בין זכר לנקבה או סתם שגיאות בכללי?
איך כותבים 12 אבל בזכר?
איך כותבים רצית או רציתה (זכר)?
איך כותבים לזכר היית או הייתה?