התחברות
הרשמה
אם אני אשלח עוקב לבן שאני מחבבת זה יעשה אותי פדחנית?
1 באוקטובר 2019, 21:46
Instagram
2 תשובות
לא הכל טוב
ו
וועלק
ממש לא ובכללי אין שום דבר רע בלהיות פאדחנית
מ
מול
באותו הנושא:
אם מישהו רוצה שאני אשלח לו תמונה והוא לוחץ קצת שאני אשלח לו מה זה אומר??
יש איזה ילד בכיתה י שאני מחבבת אותו ונראלי שגם הוא אותי, זה מתאים?
רוצים שאפתח פינת מתכונים בסטיפס ואני אשלח לפה מתכונים שאני התנסתי בעבר ושאתם גם יכולים אותו? שאני אשלח נגיד פעמיים בשבוע
אם אני נעולה באינסטגרם,ושולחת בקשה למישהו שאני עוקבת אחרי חבר שלו.שאני אשלח לו בקשה הוא יראה שאני עוקבת אחרי חבר שלו?
כתבתי לו שאני מתגעגעת המון והוא שאל אותי (מישהו שאני מחבבת) אם..
מישהו יכול לעזור לי? אם אני לא יעשה את התרגיל ואשלח למורה היא תוריד אותי הקבצה
זה מוזר שאני יעשה לייק לילד מהשכבה שלי שאני עוקבת אחריו אבל לא דיברנו בחיים?
אם מישהו חסם אותי בוואטסטפ, אז הוא יראה או לא יראה הודעה שאני אשלח?
עשיתי עוקב למישהו והורדתי אחרי שנייה, זה עדיין יעשה לו התראה?
יש מצה שאני אשלח קישור לתמונה של תווים ותוכלו לכתוב אותם במילים?
זה בסדר שחברות שלי באות אלי בשבת רק בשביל שאני אשלח להן בסנאפצאט?