8 תשובות
אמא שלי עובדת שם היא מורה
בסך הכול בסדר
גיא טיוי עשה שם כריסמס חוץ מזה לא חושבת
תקשיבו טוב יא ערבים אנחנו סולחות לא עושים והפזמון תמיד נשאר..
השלימו את החסר.
השלימו את החסר.
יצא לי רק להיות מחוץ לתחנת הרכבת בלוד, והיה שם מטונף ומסריח
גאי טי וי היה גר שם
איפה זה לוד?
שואל השאלה:
במרכז
במרכז
אנונימית
באותו הנושא: