6 תשובות
זוועה
טיקטורים והם מעפנים אומייגד אני הייזל יאללה סתם מעפנים
אנה זק, אנג'ל , אליו כהן וכל אלה היו טובים
לא נכון לדעתי הם ממש טובים לפחות חלקם במיוחד מעיין גז וזה הם ממש טובים
המיוזרים היחידים שעוד טובים זה שי בר ועדן וטורי כל השאר או הדרדרו או פרשו
מביכים.
באותו הנושא: