התחברות הרשמה

ישלי אייפון וכל הזמן זה מצלצל לי בשיעור וזה עושה רטט איך לא יהיה רטט

2 באוקטובר 2019, 13:09
iphone    
2 תשובות
תרשמי "רטט" בחיפוש בהגדרות ופשוט תכבי את זה
.Your baby girl
איכ אייפון רק נוקיה של פעם היא לא נשברת
א
אשכים בתה
באותו הנושא:
מה כדאי לי אייר פודס(?) ישלי אייפון 7+ או האייפון x max
אנשים עם אייפון. גם לכם הפאלפון מצלצל ב10 בבוקר סתם ככה ורושם בוקר טוב?
ישלי שיעור ניסיון היום(איגרוף)אני מאוד לחוצה...מה עושים בשיעור ניסיון?למה לצפות?
ישלי אייפון 8+ והוא לא פועל לי כבר הרבה זמן אפשרי לתקן אתזה?
כל כמה זמן הביג בן מצלצל? והוא מצלצל גם לפנות בוקר?
יש באייבי מתאם לאוזניות (ישלי אייפון)?
תמיד ששולחים אליי הודעה בהודעות זה עונה לי לבד למה זה ככה ישלי אייפון xs max?
ישלי אייפון
כדאי לי לעדכן את האייפון ל12 הזה?זה ידפוק לי משהו?ישלי אייפון 8+
ישלי אייפון איקס ומשהו נדפק בו כבר הרבה זמן
ישלי שיעורים לעשות ואין לי כוח