4 תשובות
תצטרכי לשתות, כי עדיף שתשברי את הצום מאשר שתהיי חלשה.
תצומי, זה בכלל לא מסוכן.
גם אני צמתי במחזור
גם אני צמתי במחזור
תנסי אם לא אז לא נורא תצומי פעם הבאה יש לך סיבה מספיק טובה
עדיף שלא תצומי זה בסדר תאמיני לי שה יסלח לך על זה
את יכולה אולי לצום אבל חוץ מלשתות תנסי אם זה יהיה לך קשה אז תשברי
אני למשל כשאני במחזור אני רעבה ממש כאילו כל חצי שעה דופקת ארוחה אז בטח יהיה לי קשה
את יכולה אולי לצום אבל חוץ מלשתות תנסי אם זה יהיה לך קשה אז תשברי
אני למשל כשאני במחזור אני רעבה ממש כאילו כל חצי שעה דופקת ארוחה אז בטח יהיה לי קשה
אנונימית
באותו הנושא: