13 תשובות
מביכה
הייתי בנשיקה סטיקה ופשוט כן..
הייתי בנשיקה סטיקה ופשוט כן..
זוועה
מזעזעת
שואל השאלה:
בא לכן לפרט? למה היא הייתה מזעזעת? ועם מי?
בא לכן לפרט? למה היא הייתה מזעזעת? ועם מי?
אנונימית
לא משהו
ואי זוועה פשוט זוועה
תאמת כמו בסרטים זה היה בלילה היינו לבד על ספסל ופשוט דיברנו ואז התנשקנו
שואל השאלה:
חחח התנפצה לי האשליה אוף
כבר חשבתי שתהיה לי נשיקה חמודה
חחח התנפצה לי האשליה אוף
כבר חשבתי שתהיה לי נשיקה חמודה
אנונימית
לא היתה
הנשיקה עצמה הייתה סתמית אבל כל המסביב היה רומנטי
פשוט לא הרגשתי אליו שום דבר אז לא באמת נהנתי מה שיקרה, והיה דיי משעמם
פשוט לא הרגשתי אליו שום דבר אז לא באמת נהנתי מה שיקרה, והיה דיי משעמם
אנונימית
הנשיקה הראשונה שלי הייתה מדהימה
היינו מחובקים במיטה שהיה יחסית קריר ואז פשוט נישקתי אותה וזה המשיך בערך שעה.
הנשיקה הכי טובה שלי נראה לי
היינו מחובקים במיטה שהיה יחסית קריר ואז פשוט נישקתי אותה וזה המשיך בערך שעה.
הנשיקה הכי טובה שלי נראה לי
לא הייתה לי עדיין נשיקה ראשונה אבל אני יודעת שכשזה יצתרך לקרות זה יקרה וזה יקרה עם הבן אדם שאני הכי יואהב בעולם
היינו בחדר מדרגות ליד הבית שלי הצחקנו אחד את השנייה בקשר למשהו אישי וכל פעם התקרבנו יותר ודיברנו לאט עד שפשוט התנשקנו היה טיפה מוזר בהתחלה עם השפתיים אבל זה עניין של שנייה וחצי ואת בעננים, אני בטוח שיהיה לך טוב, תבחרי מישהו מיוחד ושאת בטוחה לגביו וזה יהיה מדהים(:
אנונימי
באותו הנושא: