5 תשובות
פחות שומעת להקות של בנים אבל אני מכירה קצת ביטיאס והם סבבע
וגם יש לי חברה שממש אוהבת את סטרי קידס אז היא עוזרת לי להכיר אותם
סטאן של שתיהן.
להקות טובותת
חולה על שתי הלהקות333>
מושלמים!!
מושלמים