11 תשובות
ילד סנטר זה הילדים האלו שכל היום בסנטר בתל אביב .
אימוהים זה הפריקים עם העגילים ששומעים רוק כבד ומדוכאים לרוב.
ופאק בוי זה ילד חרא סטוציונר אמרו לי שזה הערס של אמריקה.
אי בוי לא יודעת
אימוהים זה הפריקים עם העגילים ששומעים רוק כבד ומדוכאים לרוב.
ופאק בוי זה ילד חרא סטוציונר אמרו לי שזה הערס של אמריקה.
אי בוי לא יודעת
ילד סנטר זה ילד שמסתובב הרבה בסנטר, ילד כזה גם יכול להיות מוגדר כאימו אם ירצה .
הגדרת האימו באה בכללי מסיגנון המוזיקה אבל עם הזמן נוצר גם מראה לדבר, בחור\ בחורה עם פוני , שיער חלק , כל מיני אקססוריז ובגדים שחורים. יש הרבה סטיגמות שקשורים ל"אימו" ואומרים שהם אנשים מאוד דיכאוניים שאוהבים לפגוע בעצמם ושמשהו לא בסדר בנפשם. עם הזמן זה הפך לסוג של טרנד וכל ילד בן 14 שרצה להגדיר אותו כמישהו כזה הכניס את עצמו לתוך "בועת הדיכאון" הזו.
אי בוי או אי גירל, אלה אותם האימואיים רק בהגדרה יותר חדישה לתקופה שלנו, הם יותר מסוגננים ועם טעם במוזיקה שונה מהאימו הרגיל, בעיקרון רוב האנשים שמוגדרים בזה בקטע של ראפרים אימואים .
פאק בויס אלה אנשים שונים לחלוטין מההגדרות המוזכרות למעלה, אלה בנים שיש להם אובר ביטחון עצמי והם פשוט מתנהגים כאילו הם חתיכי על שאוהבים להעמיס בחורות.
הגדרת האימו באה בכללי מסיגנון המוזיקה אבל עם הזמן נוצר גם מראה לדבר, בחור\ בחורה עם פוני , שיער חלק , כל מיני אקססוריז ובגדים שחורים. יש הרבה סטיגמות שקשורים ל"אימו" ואומרים שהם אנשים מאוד דיכאוניים שאוהבים לפגוע בעצמם ושמשהו לא בסדר בנפשם. עם הזמן זה הפך לסוג של טרנד וכל ילד בן 14 שרצה להגדיר אותו כמישהו כזה הכניס את עצמו לתוך "בועת הדיכאון" הזו.
אי בוי או אי גירל, אלה אותם האימואיים רק בהגדרה יותר חדישה לתקופה שלנו, הם יותר מסוגננים ועם טעם במוזיקה שונה מהאימו הרגיל, בעיקרון רוב האנשים שמוגדרים בזה בקטע של ראפרים אימואים .
פאק בויס אלה אנשים שונים לחלוטין מההגדרות המוזכרות למעלה, אלה בנים שיש להם אובר ביטחון עצמי והם פשוט מתנהגים כאילו הם חתיכי על שאוהבים להעמיס בחורות.
ילדים שאוהבים שחור וזה..ילדי סנטר זה לרוב אובדניים
*ויקיפדיה*
זה יותר מדויק מכל מה שכתוב כאן
ממליצה לבקר
זה יותר מדויק מכל מה שכתוב כאן
ממליצה לבקר
הדבר היחידי שהתרכזתי בו זה החתיך בתמונה של השאלה
אנונימית
זה חברים שלי.. אני מתה אליהם אבל אני בחיים לא התלבש כמוהם ואני בכלל מושבניקית..
ילד סנטר זה ילד שמסתובב בדיזינגוף ומקשיב לסוג מוזיקה מסויימת עם לבוש מסויים ואימו זה מישהו שלובש שחור ,חובב אנימה ,אפל כזה ,לא יודעת ממש איך להסביר אבל ניסיתי ...
תפסיקו עם הסטימות המפגרות האלה ואמו ואי בוי זה אותו הדבר וגם ילדי סנטר ופאק בוי זה מישהו שמזיין הרבה וכל הזמן
ואני לא מבינה מה הבעיה לחפש בויקיפדיה כי שום דבר ממה שאמרו פה חוץ מההגדרה של פאק בוי נכון
ואני לא מבינה מה הבעיה לחפש בויקיפדיה כי שום דבר ממה שאמרו פה חוץ מההגדרה של פאק בוי נכון
אני
אימו here.
ילד סנטר- ילד דכאוני...
אי בוי- סטייל כזה שלובשים שרשראות גדולות, לרוב צובעים שיער, מתלבשים בבגדים כאלה משוגעים שאני אישית מחבבת
אימו- אני לא ממש בטוחה אבל ילדים ששומעים מוסיקה ספציפית לובשים בגדים שחורים
פאק בוי- מישהו שמתנהג כמו חי בסרט ומסתכל על בנות בצורה מגעילה לרוב
אי בוי- סטייל כזה שלובשים שרשראות גדולות, לרוב צובעים שיער, מתלבשים בבגדים כאלה משוגעים שאני אישית מחבבת
אימו- אני לא ממש בטוחה אבל ילדים ששומעים מוסיקה ספציפית לובשים בגדים שחורים
פאק בוי- מישהו שמתנהג כמו חי בסרט ומסתכל על בנות בצורה מגעילה לרוב
באותו הנושא: