3 תשובות
לפי דעתי אפשר לקבוע תור מראש שזה עדיף כי התור שם ממש ארוך ואפשר לחכות שם שעה אם לא יותר.
תמיד יש תור ארוך..
תגיע חצי שעה מוקדם ואל תשכח לכתוב את עצמך ברשימה כזאת שבדרך כלל יש בכניסה
תגיע חצי שעה מוקדם ואל תשכח לכתוב את עצמך ברשימה כזאת שבדרך כלל יש בכניסה
תמיד יש אצלם תור
באותו הנושא: