9 תשובות
נשארת בבית במרתון יומני הערפד מי צריך חברים בכלל
נשארת
וואו צודקת
אנונימית
כלום, נשארת בפנימייה בחוסר מעש
להירקב בבית כמו נכה אומלל
בבית
הולכת לבית של חברים
אף פעם לא יוצא.
באותו הנושא: