6 תשובות
מקווה שאתה בסדר כבר...
זה חסרון שצריך להתגבר עליו איכשהו, ולכל אחד לוקח זמן שונה להתגבר
זה חסרון שצריך להתגבר עליו איכשהו, ולכל אחד לוקח זמן שונה להתגבר
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין קצת קשה לי אבל פחות מפעם
תודה על ההתעניינות
עדיין קצת קשה לי אבל פחות מפעם
תודה על ההתעניינות
אנונימי
תגיע מישהי חדשה אל תדאג!!:)
אנונימית
יכול להיות שהיא הייתה חלק גדול בחיים שלך. אל תסתכל על אחרים, קח את הזמן שלך
שואל השאלה:
אבל שלושה חודשים זה לא מספיק זמן?,כל מי שאני מכיר שעבר פרידה המשיך הלאה תוך גג חודש אז למה אני תקוע עליה כבר שלושה חודשים?
אבל שלושה חודשים זה לא מספיק זמן?,כל מי שאני מכיר שעבר פרידה המשיך הלאה תוך גג חודש אז למה אני תקוע עליה כבר שלושה חודשים?
אנונימי
קח את הזמן שלך, אולי בדרך גם תכיר מישהי חדשה שתשכיח את האקסית לגמרי
באותו הנושא: