4 תשובות
אמרתי שזה עניין של טעם אבל אם את לא שותה ומעשנת הכי טוב זה מסיבת פיזמות או ללכת ללופט נחמד
קמפינג בים עם מדורה (קומזיץ)
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שותה.
אני לא שותה.
אנונימית
אני אישית ביומולדת 17 עוד פעם זה נוגע לטעם שלך אני הזמנתי את החברים הכי קרובים אליי לבית יעני לחצר האחורית ופשוט עשיתי על האש בוקסא שתייה עניינים
באותו הנושא: