9 תשובות
נראה לי שאתה מחבב גברים ואתה פשוט מדחיק את זה, ישלך את כל הסממנים לזה
כן, זה מגעיל וזה מוכיח שאין לך סיבה להיות נגדם
אתה חרמן
הייתה לך שהייה ארוכה מדי בפורנהאב אה?
לא, אתה בעד לסביות כי אתה חרמן כנראה.
אנונימית
כן אתה הומופוב
אתה בעד לסביות כי אתה חרמן
כן אתה הומופוב ואתה בעד לסביות כי הן מחרמנות אותך ככל הנראה
אני לא הומופובית והומואים עושים לי את זה
אנונימית
זה הופך אותך לצבוע.