4 תשובות
כן תלמדי ידני. את תוכלי לנהוג על שלהם.
זה תמיד עדיף ידני כי אז אפשר לנסוע גם על אוטומט וגם על ידני, מאשר להוציא על אוטומט (שאז אפשר לנסוע רק על אוטומט, בלי אפשרות לידני).
ולא, לא יהיו בעיות עם הביטוח.
זה תמיד עדיף ידני כי אז אפשר לנסוע גם על אוטומט וגם על ידני, מאשר להוציא על אוטומט (שאז אפשר לנסוע רק על אוטומט, בלי אפשרות לידני).
ולא, לא יהיו בעיות עם הביטוח.
בכל מקרה ללמוד על ידני הרבה יותר יעיל ושמיש
שואל השאלה:
לא יהיו בעיות עם ביטוח או משהו?
לא יהיו בעיות עם ביטוח או משהו?
אנונימית
כן מן הסתם
באותו הנושא: