4 תשובות
וואו ממש גבוהים, ואם אחותך ככה אז אולי גם את יכולה עוד קצת
שואל השאלה:
כן אני כדורסלנית וגובה זה יתרון
כן אני כדורסלנית וגובה זה יתרון
אנונימית
דאמ, ואת עוד רוצה להמשיך לגבוה?
את *מספיק* גבוהה..
למרות שנראלי שאת תמשיכי לגבוהה בעוד כמה סנטימטרים.. לא יותר, נראה לי.
את *מספיק* גבוהה..
למרות שנראלי שאת תמשיכי לגבוהה בעוד כמה סנטימטרים.. לא יותר, נראה לי.
כנראה שאת תמשיכי לגבוה...
אני 165 ומספיק לי
אני 165 ומספיק לי
באותו הנושא: