3 תשובות
לא חייב מבטא רוסי כבד בשביל להגיד ר
פשוט עושים אותה מהלשון
אנונימית
שואל השאלה:
והאם את רוסיה דוברת רוסית עם מיבטא רוסי כבד?
אנונימית
אומרים רר
וזה יוצא בטעות.