4 תשובות
זה סבבה לגמרי
גם לי יש כזו,ולא מוזר
לא, אני כמוך. אני לא מסוגלת לדבר עם חברים קרובים שלי בוואטסאפ, גם אם אני לא רואה אותם לעיתים קרובות ובאלי לדבר איתם. שיחות טלפון זה איכשהו בסדר
לא, גם לי הייתה כזאת
באותו הנושא: