4 תשובות
למה לא אפשרי ?
שואל השאלה:
כי חיטוב זה תכלס מסת שריר...^^ אתה כאילו תכלס מוסיף משקל ולא מוריד..
אנונימית
כשאת מעלה מסת שריר ומחטבת זה מאזן אחד את השני לפי מה שידוע לי
^^זה מסה
חיטוב זה כששומרים על מסת שריר/מעלים ומורידים אחוזי שומן
וכן הגיוני