4 תשובות
תקשיבי גם אני ככה נפרדנו לפני שלושה חודשים ואני עדיין לא התגברתי עליו הכל טוב
אנונימית
מכיר..מה לעשות שהתחברת אליו כמו שצריך?..בהצלחה.
וואי לגמרי מבינה אותך ממש קשה
חודש זה כלום זמן בשביל להתגבר על מישהו שאת אוהבת... תעסיקי את עצמך המון כדי לא לחשוב עליו
באותו הנושא: