12 תשובות
מה הבעיה
כן
ברור מה הבעיה
כן, לא רואה שום בעיה.
כן
זה גבוה אבל תלוי באיזה גיל אתה כי נגיד אם אתה בן 16+ זה קצת נמוך לחלק מהבנות
הלוואי חח
השאלה היא אם הוא היה יוצא איתי חח
:[
זה לא אבל, זה טוב
בארור
כל עוד הוא יותר גבוה ממני, אז כן