12 תשובות
מה הבעיה
כן
ברור מה הבעיה
כן, לא רואה שום בעיה.
כן
זה גבוה אבל תלוי באיזה גיל אתה כי נגיד אם אתה בן 16+ זה קצת נמוך לחלק מהבנות
זה גבוה אבל תלוי באיזה גיל אתה כי נגיד אם אתה בן 16+ זה קצת נמוך לחלק מהבנות
הלוואי חח
השאלה היא אם הוא היה יוצא איתי חח
השאלה היא אם הוא היה יוצא איתי חח
זה לא אבל, זה טוב
בארור
כל עוד הוא יותר גבוה ממני, אז כן
כן
באותו הנושא: