7 תשובות
99% שהוא לא יעבור. רק אם זה במקרה של משהו שלא באשמת התלמיד
שמעתי על אנשים שזה קרה להם אבל זה נדיר. בדרך כלל זה רק אם זאת טעות של הטסטר / הטסטר עשה את זה בכוונה בגלל איזושהי סיבה וזה לא בגלל שהתלמיד עשה משהו רע
רוב הסיכויים שלא
אבל למה חטפת ברקס מה קרה?
אבל למה חטפת ברקס מה קרה?
לי דפקו ברקס ועברתי
כנראה לא עברת
לא נורא אל תתיאשי
לא נורא אל תתיאשי
מצטערת אבל כנראה שלא עברת, זה אחד הדברים שישר פוסלים עליהם. בהצלחה בפעם הבאה
שואל השאלה:
בכיכר לא מיהרתי ולא נתתי זכות קדימה
בכיכר לא מיהרתי ולא נתתי זכות קדימה
אנונימי
באותו הנושא: