התחברות הרשמה

מה עוד אפשר להגיד חוץ מלילה טוב?

6 באוקטובר 2019, 23:57
לילהעייפותשינהחלומות    
3 תשובות
חלומות פז?
M
Magnolia
שינה ערבה ידידי היקר.
.
.Smile
ליל מנוחה
I
Ido23
באותו הנושא:
אם אומרים בוקר אור אז אפשר להגיד לילה חושך?
רציתי להגיד לכם לילה טוב
חבר שלי ואני רבנו קצת ואז השלמנו ואז הוא הלך לישון בלי להגיד לי לילה טוב
מה עדיף להגיד לילה טוב או טוב לילה
בן הזוג שלי עבד השבוע ואפשר להגיד שהשיחות שלנו השבוע זה "בוקר טוב" "לילה טוב"..
מה עדיף להגיד, לילה טוב או טוב לילה?
גם לכם אמרו בילדות שאסור להגיד "לילה דוב" כי אז יהיה לי סיוטים בלילה?
אתם באים להגיד לילה טוב בשדה בוקר?
מה להגיד לו אם לא בא לי לבוא אליו בלילה?
אני רוצה להגיד לו לילה טוב איך אומרים לילה טוב בערבית??
מישהו שהיה בפראג לאחרונה ויכול להגיד אם בערב/לילה קר?