6 תשובות
לא
שואל השאלה:
אני לא במידה גדולה אני פשוט אוהבת חולצות אוברסייז ממש גדולות...
אני לא במידה גדולה אני פשוט אוהבת חולצות אוברסייז ממש גדולות...
אנונימית
זה היינו הך, לדעתי. כשאני מחפשת מידות אני מראש נכנסת לחנויות שיש בהן מידות גדולות או למחלקת גברים (אל תצחקו, יש שם מציאות..)
לא, אבל אם את מחפשת מידות גדולות יש ב-onot.
באמת באסה שאי אפשר למצוא מידות נורמליות בבגדים לכל מי שלא בתת משקל.
באמת באסה שאי אפשר למצוא מידות נורמליות בבגדים לכל מי שלא בתת משקל.
לא
הייתי אתמול, היה הכי גדול l וגם זה בלחץ
באותו הנושא: