2 תשובות
אני כבר גרה במושב
אני כרגע גרה במושב, ואני אמשיך לגור פה גם כשאהיה גדולה. התחושה פה יותר משפחתית וחמה, כולם מכירים את כולם, מסתובבים חופשי, יש תמיד פעילויות או דברים לעשות. ממש כיף.
באותו הנושא: