4 תשובות
בלי קשר ליום הזה צריך לעשות עם עצמנו תמיד חשבון נפש כדי להישאר בדרך הנכונה.
ספציפית בגלל שביום הזה הרוב עושים חשבון נפש זה נותן הרגשה של הרבה שלווה באוויר
אני לא אכריח, אבל כן, מומלץ