9 תשובות
כי זה הבחירה שלהם כל אחד והאמונה הפרטית שלו, ויש דברים שנראים בעיניהם יותר חמורים וחשובים וכמובן זה תלוי בחינוך.
אנונימית
שואל השאלה:
תימניים אלי
אז למה את צמה? את כבר מאמינה? אז תעשי את זה עד הסוף. זה לא קצת צבוע?
תימניים אלי
אז למה את צמה? את כבר מאמינה? אז תעשי את זה עד הסוף. זה לא קצת צבוע?
אנונימית
זה לא צבוע זה קשה לא פשוט לשמור הכל ,כיפור נתפס כקו אדום בהמון תפוצות לכן לאנשים יותר קל,זה רק עניין של זמן עד שיוכ יהיה כמו יום שבת בצורה המונית ככ, אנחנו לא מושלמים כל אחד עושה כיכולתו,העניין הוא שלא צריך לקחת את זה כאסמכתא ולהישאר ככה תמיד בטענה של אני לא יכול אלא להתקדם
שואל השאלה:
אז למה הוא נתפס כקו אדום? מה מייחד אותו מיום שבת, או כל שאר החגים? אם כבר עושים משהו, אש לא עושים חצי עבודה.
אז למה הוא נתפס כקו אדום? מה מייחד אותו מיום שבת, או כל שאר החגים? אם כבר עושים משהו, אש לא עושים חצי עבודה.
אנונימית
אם כולם היו הולכים לפי איך שאת מתארת, כולנו היינו חרדים^
בגלל זה קיימית דתיים, רפורמים, חילונים, מסורתים וכו
כל אחד עם הקו אמונה שלו.
כל אחד ומה שהוא גדל עליו ומה שהוא חושב לנכון. זה לא צבוע כי זאת אמונה אישית.
בגלל זה קיימית דתיים, רפורמים, חילונים, מסורתים וכו
כל אחד עם הקו אמונה שלו.
כל אחד ומה שהוא גדל עליו ומה שהוא חושב לנכון. זה לא צבוע כי זאת אמונה אישית.
שואל השאלה:
תימנים אלי
לא קראתי למה שאת עושה צבוע, שאלתי.
אם את כבר מאמינה, ואת חושבת שהוא קיים, אז למה לעשות רק חלק מהדברים שלדעתך הוא קבע? אם עושים משהו, אז עושים עד הסוף
תימנים אלי
לא קראתי למה שאת עושה צבוע, שאלתי.
אם את כבר מאמינה, ואת חושבת שהוא קיים, אז למה לעשות רק חלק מהדברים שלדעתך הוא קבע? אם עושים משהו, אז עושים עד הסוף
אנונימית
שואל השאלה:
malia
זה מה שאני שואלת.
מה הקטע של המסורתיים, דתיים, חרדים? כולם מאמינים באלוהים נכון? אז חמה רק חלק לוקחים את זה ברצינות עד הסוף?
malia
זה מה שאני שואלת.
מה הקטע של המסורתיים, דתיים, חרדים? כולם מאמינים באלוהים נכון? אז חמה רק חלק לוקחים את זה ברצינות עד הסוף?
אנונימית
כבר אמרו לך פה כמה פעמים, את בוחרת שלא להקשיב או לא לקבל את זה כתשובה.
כל אחד התחנך על דרך אחרת, כל אחד רואה ותופס את הדת מהנקודת מבט שלו. יש כאלה שמחמירים יותר, יש שפחות.
יש מי שחושב שצריך ללכת בדיוק לפי הספר בהכל, שאישה שנאנסת ולא צעקה היא אשמה באונס וצריכה להיסקל באבנים, ושצריך לשמור את כל החגים והשבתות ולהביא כמה שיותר ילדים,
ויש כאלה שאומרים שמספיק שיאכלו כשר, יצומו בכיפור ויהיו בני אדם טובים ומוסריים וזה מספיק.
כל אחד עם האמונה האישית שלו, לא כולם הולכים לפי התנ"ך מילה במילה.
כל אחד התחנך על דרך אחרת, כל אחד רואה ותופס את הדת מהנקודת מבט שלו. יש כאלה שמחמירים יותר, יש שפחות.
יש מי שחושב שצריך ללכת בדיוק לפי הספר בהכל, שאישה שנאנסת ולא צעקה היא אשמה באונס וצריכה להיסקל באבנים, ושצריך לשמור את כל החגים והשבתות ולהביא כמה שיותר ילדים,
ויש כאלה שאומרים שמספיק שיאכלו כשר, יצומו בכיפור ויהיו בני אדם טובים ומוסריים וזה מספיק.
כל אחד עם האמונה האישית שלו, לא כולם הולכים לפי התנ"ך מילה במילה.
שואל השאלה:
לא, אני מקשיבה. אני שואלת, למה יש כאלה שכיפור כן שומרים אבל שבת לא? מה ההדבל? וזו רק דוגמא אחת.
לא, אני מקשיבה. אני שואלת, למה יש כאלה שכיפור כן שומרים אבל שבת לא? מה ההדבל? וזו רק דוגמא אחת.
אנונימית
באותו הנושא: