9 תשובות
אל תאבדי תקווה חח
שואל השאלה:
איבדתי.
עובדה שגזרתי בסוף אוףף
אנונימית
שואל השאלה:
גדול מאוד.. בקושי יש שיער.. כמעט כמו של בנים רק קצוץ יותר..
אנונימית
לחברה שלי זה גם קרה.. וזה ירד לה .. אבל אני לא יודעת באיזה דרך..
מצטער בשבילך... אל תנסי להראות שאת מתביישת כי בחוץ כי זה סתם ימשוך עוד יותר תשומת לב מיותרת אליך.. תנסי להסתיר את זה אם זה ממש מפריע לך...
אנונימי
לכל תספורת מתרגלים, באמת!
והשיער? הוא צומח והוא יצמח.
תחשבי על זה שעד שהוא יצמח כל פעם יהיה לך אורך אחר ותוכלי לעשות דברים שונים עם השיער, להיראות שונה בכל חודש ולחוות הכל
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
אני יכולה להגיד לך שאני חושבת שבנות עם שיער קצר זה הכי יפה שיש. כן כן, גם גלאח. אם הייתי רואה אותך ברחוב הייתי מתלהבת מאוד
שואל השאלה:
יוו תודה רבהה אני פשוט לא רגילה לזה❤
אנונימית