12 תשובות
עברו רק שלוש שעות חח
שואל השאלה:
יש כאלה שיוצאים ומשתוללים אז קשה להם בלי מים לזה התכוונתי
יש כאלה שיוצאים ומשתוללים אז קשה להם בלי מים לזה התכוונתי
כן אני רעבה וכואב לי קצת הראש
אנונימית
אבל את בפלאפון מה הקטע
בצום אסור להיות בטלפון אז לא נראלי יענו
אנונימית
שמעי כל אחד צם אחרת...
יש כאלה שעל צום רפואי ויש כאלה שמאמינים שפשוט אפשר לא לאכול וזהו...
ואני עושה דברים סבירים נגיד אני לא שומעת מוזיקה
ולא נכנסת לסרטונים ביוטיוב
ואפלקציות שזה כזה חברתי יותר מידי נגיד איסטגרם וכאלה
אבל סטיפס ווצאפ כן
יש כאלה שעל צום רפואי ויש כאלה שמאמינים שפשוט אפשר לא לאכול וזהו...
ואני עושה דברים סבירים נגיד אני לא שומעת מוזיקה
ולא נכנסת לסרטונים ביוטיוב
ואפלקציות שזה כזה חברתי יותר מידי נגיד איסטגרם וכאלה
אבל סטיפס ווצאפ כן
אנונימית
אה אוקיי תודה על המידע
אנונימית
חחח אני בוכה. קצת היגיון קצת
מה זה משנה יוטיוב או סטיפס די איזה אנשים באמת
די להיות ממורמרת לכי תאכלי משהו
אנונימית
בדיוק אוכלת (:
לכי "לצום"
לכי "לצום"
בתאבון נשמה טובה
אנונימית
באותו הנושא: