3 תשובות
לא ראיתי. לא רוצה לראות. פשוט נוראי, נוראי ההתנהגות הזאת. אלימות בכל פינה ואז מתלוננים.
זה לא להתגרות בצמים כי אף אחד לא מכריח אותם לשבת על אופנוע ולנסוע. אין חוק נגד זה זה פשוט כיבוד.
זה כמו להיות בטלפון בחוץ, אף אחד לא גירה שום צם, אף אחד לא נוגע בהם.
אולי הוא מיהר לאנשהו, אולי משהו קרה. ומה יצא לו מזה? מכות מאנשים שהוא לא מכיר!
פשוט חוצפה וחרפה! עלק חשבון נפש. מועטים האנשים שבאמת כאלה טהורים.
ראית את החשבון של אילנוש? מפוצץ קללות.
זה לא להתגרות בצמים כי אף אחד לא מכריח אותם לשבת על אופנוע ולנסוע. אין חוק נגד זה זה פשוט כיבוד.
זה כמו להיות בטלפון בחוץ, אף אחד לא גירה שום צם, אף אחד לא נוגע בהם.
אולי הוא מיהר לאנשהו, אולי משהו קרה. ומה יצא לו מזה? מכות מאנשים שהוא לא מכיר!
פשוט חוצפה וחרפה! עלק חשבון נפש. מועטים האנשים שבאמת כאלה טהורים.
ראית את החשבון של אילנוש? מפוצץ קללות.
כן,הייתי שם ,
מצד אחד הערבים(הם היו ערבים אגב) נורא התגרו ופשוט התחילו ליסוע באמצע הטיילת שהכל מפוצץ באנשים
מצד שני לא מצדיקה את האנשים שהרביצו להם ופוצצו אותם מכות,הם קצת שכחו מה המטרה של יום כיפור
מצד אחד הערבים(הם היו ערבים אגב) נורא התגרו ופשוט התחילו ליסוע באמצע הטיילת שהכל מפוצץ באנשים
מצד שני לא מצדיקה את האנשים שהרביצו להם ופוצצו אותם מכות,הם קצת שכחו מה המטרה של יום כיפור
שואל השאלה:
זה לא חרדים
זה לא חרדים
אנונימית
באותו הנושא: