6 תשובות
לפי דעתי אל תלכי איתו
אם יש שם שומרים ואנשים מבוגרים אין לך מה לה לדאוג תקבעו להיפגש בפנים ואת יכולה לעמוד קרוב לעמדה של השומרים שאתם תפגשו וככה את תיהי בטוחה שהוא לא איזה פדופיל או משהו (ואם כן אז את מוגנת יחסית )
אם הפחד שלך לא מזה שהוא פדופיל אין לך מה לדאוג . השיחה אמורה לזרום לך אבל בכללי בגלל שזה פגישה במציאות תמיד עדיף שבפעם הראשונה במקום ציבורי עם שומרים או אנשים ולא באיזה מקום שומם
שואל השאלה:
אני אמרתי שאני לא מפחדת מלהפגש באינטרנט אני מפחדת לחטוף התקף חרדה ולהרוס את הקשר בינינו
אנונימית
תיקון קטן שהייתי חייבת -בסוכות זה כנס עולמות;)
אני חושבת שכדאי לך ללכת .. הכי נורא תתחברי לאנשים אחרים (שזה נורא קל שם וכולם נורא פתוחים) בנוסף תנסי לראות אם אנשים שלא בהכרח חברים שלך או אפילו שאת רק קצת מכירה הולכים כדי שהכי נורא תוכלי "לברוח" אליהם :)
שואל השאלה:
סוכות זה אייקון חח
פסח זה עולמות
אנונימית
אוקיי וואו יצאתי טיפשה חחח חברים שלי כבר בלבלו אותי אבל הבנת את הכוונה ^_^