6 תשובות
אין חוץ מסירי ממש..
המערכת של אייפון היא מערכת סגורה אז זה מקשה על מפתחים. יש הרבה שמראש לא מתעסקים עם זה.
ובלי קשר, גם אם יש מפתח עם יכולת לפתח לשתי הפלטפורמות, הוא יפתח קודם כל לאנדרואיד כי יש יותר קהל שם.
שואל השאלה:
חח ואו לא הבנתי כלום ממש שאמרת זה נשמע לי בשפה גבוהה מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מערכת סגורה
אנונימית
מערכת סגורה זה אומר שאין ממש חופש לעשות שם דברים. אפל ממש מקשים על מפתחי אפליקציות.
ואין פה ממש שפה גבוהה חח
יש וידאו סטאר
player gr שזה אפליקציה של מוזיקה
ויש עוד מלא שאני לא זוכרת או לא יודעת