20 תשובות
עגבניות
עצם זה שאת קונה כרטיס להופעה שלה את די מסכנה.



ולשאלה כדי שלא ימחקו עגבניות.
דלעת
גויאבה ובטטות
חח בצחוק אמאלה
שואל השאלה:
אבל עגבניה זה כמו סימן בוז ואני רק רוצה שישימו לב אליי כמו המקרה עם הלימון
אנונימית
למה לזרוק בכללי?
מה הקטע?
לא אכפת לי שימחקו רק זה ציני או לא?
שואל השאלה:
* happy❤girl*
שילמתי על הכרטיס 5000 שקל ואני עומדת קרוב אליה יותר משאת קרובה לתחת שלך וזה לא מסכנות זאת אהבה xoxo
אנונימית
שואל השאלה:
* מהמחשב-blue angel*
לא עליה אני לא רוצה לפגוע בה אני רוצה שישימו לב אליי כמו המקרה עם הלימון
אנונימית
אה לול
למה לך למשוך תשומת לב בכוח? איך זה יעזור לך?
נגיד שאת מפספסת והפרי נמצא על הרצפה, היא עוברת עליו ונופלת על הראש שלה.. את יודעת מה יכול לקרות לך כתוצאה מזה?
yuvaal
את צודקת אני צחקתי מזה שאני יודעת שהיא לא באמת תעשה את זה...
עם האתר הזה אף אחד לא יכול לדעת מה באמת נכון ומה סתם ספאם בשביל צומי
אננסים קל
חח טוב
קודם כל לא נראה לי שאפשר להכניס לשם דברים כאלה בכלל, יש בדיקה מאוד קפדנית.
דבר שני המאבטחים יעיפו לך תתחת מהמתחם שנייה אחרי זה
אתרוגים!!!
אנונימי
אוכמניות כי היא אוהבת אוכמניות
לא אכפת לי אם את תסתבכי או לא, אבל אל תעשי פאדיחות לישראל בתקשורת.
מחשבה מאוד מטופשת, תבואי ותהני מההופעה מה עכשיו לזרוק דברים לבמה בשביל צומי, יש לך מושג איך את נשמעת?
לא כדאי לך כי נעלה על מי את באמת;)
אם תזרקי כל פרי רק לא לימון כי זה נדוש