12 תשובות
איפה ההתראה הזאתי הופיעה לך?
כי לפעמים באינטרנט זה רשום וכשאת לוחצת לעזרה בהסרת הוירוסים זה הוירוס בעצמו
זה נטו בולשיט. זו פרסומת לאנטי וירוס, את לא צריכה להתקין כלום פשוט תצאי מזה.
אלו פרסומות ממש נפוצות באינטרנט שגורמות לטלפון לרטוט וכותבות שהמכשיר נגוע בוירוסים, לא צריך להתרגש
ההודעה עצמה שאומרת היא וירוס. תצאי מהאפליקציה ומהאתר מהר, הטלפון לא נגוע ככל הנראה לפחות לא ככה הכל בסדר
שואל השאלה:
זה הופיע לי בsafari וזה הוביל אותי לאפליקציה בapp store
אנונימית
תצאי מהדף בספארי וזהו הכל בסדר אין שום וירוסים
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
לא לא
לא צריך שום אנטי וירוס
פשוט צאי מהאתר
זה וירוס
פשוט תצאי מהדף ואל תלחצי על כלום
שואל השאלה:
אמאלה מה לעשות???
זה קרה כשהייתי בפורנהב וזה קרה כבר פעמיים
אנונימית
פורנהאב מפוצץ פרסומות כאלה חח
זה יקרה לך יותר מפעמיים.
פשוט כל פעם כשזה קופץ לך, תצאי מהדף שקפץ לך. זהו. בלי לעשות כלום מעבר. והכל בסדר.
לא להוריד זה וירוס
לא להוריד אותה
זה סקאם