התחברות הרשמה

איך להיות יותר שקטה ופחות רועשת

אני מרגישה ממש רועשת וחופרת ונמאס לי אני מרגישה כאילו אני לא בוגרת
10 באוקטובר 2019, 15:33
תכונותרעשדימוי עצמיהתבגרותדיבור    
2 תשובות
תהיה מי שאת אל תשתני זה יפה ככה
ק
קורונלה
תהיי מי שאת.
את בסך הכל רוצה חום ואהבה
ח
חֵץ מִקֶּשֶׁת_פורשת
באותו הנושא:
אתם מופנמים ושקטים או מוחצנים ורועשים?
איך להיות יותר פטפטן ומצחיק ופחות שקט וביישן?
מעדיפים שקטה או רועשת?
אתם אנשים רועשים או שקטים ?
בחורה ביישנית ושקטה או רועשת וקופצנית?
בנים אתם יותר אוהבים בנות שקטות או רועשות?
בנים מה יותר עושה לכם את זה? מישהי שקטה יפה ונחמדה או רועשת כזאת מהחבורה של הפרחות גם יפה
מכירים את זה שכל כך שקט שזה מרגיש כזה שהשקט כבר רועש ממש?
שקטה בבית ספר אבל רועשת מחוצו.
לבנים - מה אתם מעדיפים בנות שקטות ביישניות או רועשות
בנים צה אתם מעדיפים ילדה שקטה ועדינה או רועשת מלאת ביטחון