51 תשובות
יש מצב שאולי זה לא היה קשור אלייך אולי פשוט לא רצתה לשבת במקום הספציפי הזה..
בטח היא רצתה לשבת ליד חברה שלה או משהו או שהיא שונאת אותך
ככה זה פרחות
אנונימית
נראלי היא סתם תינוקת לא יודעת מה הקטע שלה
אולי היא רוצה לשבת פשוט ליד חברות שלה
שואל השאלה:
אבל אפילו לא דיברנו או יצרנו קשר עין. ואחרי זה המורה ויתרה לה והושיבה אותה ליד ילד יותר "נחשב" והיא ישבה יפה.
אבל אפילו לא דיברנו או יצרנו קשר עין. ואחרי זה המורה ויתרה לה והושיבה אותה ליד ילד יותר "נחשב" והיא ישבה יפה.
אנונימי
הבעיה בה. רק ילדים בני 4 מתנהגים כך, ממש לא בוגר
הבעיה היא בה
לא בך
לא בך
היא לא בוגרת בכלל.
הבעיה היא בכלל לא בך.
הבעיה היא בכלל לא בך.
אם אתם בכיתה ט אז היא צריכה להתנהג בוגר ולפי דעתי זה לא יפה משהיא עשתה
כי אתה סטינקי
שואל השאלה:
מה זה אומר?^
מה זה אומר?^
אנונימי
אל תדאג עוד 10 שנים היא תתחנן שתעלה לה את השכר לשעה ב2 שקל הכל בסדר
אנונימית
גם אני בכיתי מתישהו כשהעבירו אותי מקום. ישבתי ליד החברה הכי טובה שלי והמורה שלי העביר אותי מקום. בדיעבד אני ממש מצטערת על זה והיה לי ממש כיף לידו. אל תיקח ללב
היא סתם לא בוגרת. הבעיה לא בך
אז זה בגלל שיש את חבורת הנחשבים ויש את כל השאר
אל תתיחס לזה היא סתם פרחה
אל תתיחס לזה היא סתם פרחה
יש לה בעיות קשות
מה לצרוח ולהתעצבן? המחנכת שלי הישיבה אותי ואת החברה הכי טובה שלי יחד ולפני כמה ימים היא החליפה מקומות והישיבה אותי ליד אחת הפרחות
ישבתי וסתמתי ת'פה כמו ילדה טובה
היא חייבת להירגע או שתחזור ליסודי
אני גם בכיתה ט', ואני לא חושבת שיש בעיה בלהושיב ליד מישהו שאתה לא מת עליו כל עוד לא רבים בשיעור
מה לצרוח ולהתעצבן? המחנכת שלי הישיבה אותי ואת החברה הכי טובה שלי יחד ולפני כמה ימים היא החליפה מקומות והישיבה אותי ליד אחת הפרחות
ישבתי וסתמתי ת'פה כמו ילדה טובה
היא חייבת להירגע או שתחזור ליסודי
אני גם בכיתה ט', ואני לא חושבת שיש בעיה בלהושיב ליד מישהו שאתה לא מת עליו כל עוד לא רבים בשיעור
סתם עוד פרחה דפוקה שרוצה קצת צומי ומתנהגת כמו ילדה בת 3 כדי לקבל אותו. הבעיה היא בה ובמוח הפגום שלה. בטח נתקעה בכיתה א' או משהו..
זה בעיקר בכיתות האלה שלך שתגדל היא עדיין תיהיה פרחה אבל בסגנון אחר... אתה עוד תבין
אנונימי
אל תיקח אישי היא בטח מלכת הדרמות בכיתה
אנונימית
אוי גם אני הייתי ככה בכיתה ז', לא רציתי לשבת ליד מישהו שהמורה הושיבה אותי לידו וזה היה בגלל שפחדתי ממנומ הוא היה מפחיד כזה (אבל עכשיו אנחנו ידידים לכיתה)
או שזה משהו דפוק בראש של הילדה ההיא ולא קשור אליך..
או שזה משהו דפוק בראש של הילדה ההיא ולא קשור אליך..
אנונימית
סיפור חיי..
מגעילה גם לי זה קרה היום המורה נתן לעשות עבודת כיתה וילד פשוט צרך למה איתה אתה נטפל אלי זה עצוב אבל הפסד שלהם תגיד תודה שלא טינפה לך את המקום
הבעיה היא שהיא פשוט עוד לא הבינה שאין דבר כזה מקובל ולא מקובל והיא מתנהגת כמו ילדה עלובה בכיתה ד בסדר ככה זה פרחות
וואי אימלה ממש פוגע ומעליב
אני יודעת שזה נשמע מפדח אבל אם הייתי ילדה מהכיתה שלך הייתי חושבת שהיא סתם מסכנה ומגעילה ואני בטוחה שהרבה חשבו את זה עלייה למרות שהיא סתם ניסתה לקבל צומי ולעשות דרמה על כלום
חוץ מזה שאתה לא נשמע לי ילד שמרתיע לשבת לידו
אז הכל טוב אל תקח קשה
חוץ מזה שאתה לא נשמע לי ילד שמרתיע לשבת לידו
אז הכל טוב אל תקח קשה
יואו שונאת ילדים כאלה.
ליטרלי קרה לי משהו דומה בכך שהיה ילד שהושיבו אותו לידי והתחיל לעשות סצנה ולומר "לא, לא רוצה לשבת לידה" והתיישב רחוק ממני
אל תדאג, הכל בסדר איתך, אלה סתם ילדים בלי חינוך שכל מה שאכפת להם זה לייקים
ליטרלי קרה לי משהו דומה בכך שהיה ילד שהושיבו אותו לידי והתחיל לעשות סצנה ולומר "לא, לא רוצה לשבת לידה" והתיישב רחוק ממני
אל תדאג, הכל בסדר איתך, אלה סתם ילדים בלי חינוך שכל מה שאכפת להם זה לייקים
לרוב זה לא באמת קשור לאדם שיושב. כנראה שהיא רצתה לשבת ליד אחד החברים שלה או שהמקום הספציפי הזה לא התאים לה.
תנסה כמה שפחות להפגע, הבעיה בכלל לא בך.
גם אני בכיתה ט' (:
תנסה כמה שפחות להפגע, הבעיה בכלל לא בך.
גם אני בכיתה ט' (:
שואל השאלה:
תודה לכם, ממש העלתם לי את המצב רוח.
תודה לכם, ממש העלתם לי את המצב רוח.
אנונימי
בבקשה
איזה אדם חביב אתה נשמע!
סתם, היא לא בוגרת, וואוו כיתה ט
אני זוכרת שאני התעצבנתי בכיתה ו ששמו אותי ליד ילדה שכל פעם מחדש שמו אותי לידה אבל היתה לי סיבה...אעפ שזה גם לא היה נחמד מצידי..
אבל זה היה כיתה ו
פה אתם כיתה ט ממש מביך...
סתם, היא לא בוגרת, וואוו כיתה ט
אני זוכרת שאני התעצבנתי בכיתה ו ששמו אותי ליד ילדה שכל פעם מחדש שמו אותי לידה אבל היתה לי סיבה...אעפ שזה גם לא היה נחמד מצידי..
אבל זה היה כיתה ו
פה אתם כיתה ט ממש מביך...
היא סתם ילדה מגעילה
שואל השאלה:
זה לא שרציתי לשבת לידה, המורה שמה אותה לידי.^
היא מתנהגת נוראי לכל מי שלא נחשב "מקובל".
זה לא שרציתי לשבת לידה, המורה שמה אותה לידי.^
היא מתנהגת נוראי לכל מי שלא נחשב "מקובל".
אנונימי
אל תשפטו יכול להיות שעובר עליה משהו וזה לא הייה טיימינג טוב אל תיקח את זה אישית
דברים כאלו עדיין קורים בכיתה ט? זה עצוב והיא ממש מפגרת הייתי דופקת לה נעל בפנים על היחס הזה אבל תכלס להתעלם זה גם אחלה שים עליה אלף זין היא סתם עוד פרחה שרוצה צומי
חח יש מצב יש לה בעיות אל תאשים את עצמך בזה
מי בכיתה ט נותן למורה לבחור? פשוט יושבים ליד מי שרוצים
ותתעלם ממנה, עם התנהגות כזאת עדיף שלא תשב לידך
ותתעלם ממנה, עם התנהגות כזאת עדיף שלא תשב לידך
תשב לידי(:
היא סתומה זה לא שהיא מתחתנת איתך
אתה מסריח
אנונימית
נכון מישהו חייב להתנשק איתך כבר
עזוב אותה אני ישב לידך
שואל השאלה:
הרחת אותי בכלל? איך הסקת את המסקנה הזאת?^
הרחת אותי בכלל? איך הסקת את המסקנה הזאת?^
אנונימי
אני מאוהבת בך
ברוב המקרים זה לא בהכרח קשור לבן אלה לזה שהיא מעדיפה לשבת ליד חברה
הבעיה בה ,אפילו בכיתה ג לא מתנהגים ככה.
חח זה דומה למה שקרה לי וזה כי הם ילדים קטנים וטיפ*ים זה למה היא לא יושבת לידך.. אל תפגע מזה כי זה מראה כמה היא קטנה.
תקשיב אל תתרגש
יש לי חברה כזאת בכיינית וילדותית (אגב היא מרביצה לבנים ) שמעבירים אותה ליד בן היא ישר בוכה
זה לא נגדך פשוט אין מה לעשות יש כאלה שעדיין לא שיחררו מכיתה א של "איכ בנים"
יש לי חברה כזאת בכיינית וילדותית (אגב היא מרביצה לבנים ) שמעבירים אותה ליד בן היא ישר בוכה
זה לא נגדך פשוט אין מה לעשות יש כאלה שעדיין לא שיחררו מכיתה א של "איכ בנים"
אל תתרגש.
סתם מגעילה!
סתם מגעילה!
אולי שבץ
מה היא בוכה וצורחת ככה מה היא אוטיסטית?
אנונימית
באותו הנושא: