4 תשובות
עושים הלבנה אחריי שמורידים את הגשר..
כן, שאת מצחצחת שיניים הצחצוח לא מגיע לכל המקומות כי הגשר מכסה חלק מהשן.
כן בגלל שלפעמים לא מצליחים לנקות טוב את השיניים בין הרווחים של הגשר:)
לא... גם אם כן לצחצח הרבה שיניים ואז הכל מסתדר (: ממש להישאר עם משחת שיניים אחרי הציחצוח ללילה, בבוקר להוריד והכל ייעלם (: