14 תשובות
בעיקרון מה שאני הייתי עושה זה קודם לפני שאני עונה על השאלה אני כותבת תקציר של השיר או הסיפור ואז מקשרת אותו לתשובה של השאלה ומורחת את התשובה ממש כדי להשיג כמה שיותר שורות
שואל השאלה:
יואוו אני ממש שמחה שמישו ענה אני אבודה פה
שואל השאלה:
ישמצב תתני דוגמא איכשהו? ממש בקטנה?
שואל השאלה:
וגם קיבלת ציונים טובים?
הוצאתי מעל 95 בבגרות
ובנוגע לדוגמא תני לי סיפור או שיר שאתם לומדים עכשיו אולי אני מכירה ואנסה לכוון אותך
שואל השאלה:
האומנם, של לאה גולדברג אולי?
לא מכירה את השיר אבל אני אתן לך דוגמא כללית אם עכשיו שואלים אותך מה המוטיב בשיר אז קודם כל הייתי כותבת את שם השיר על מה הוא מספר מכניסה מלא חירטוטים בפנים ואז אומרת ישנם מוטיבים בשיר שמקדמים את השיר וגורמים לדוברת/דמות לעבור תהליך ואז רושמת את המוטיב מסבירה עוד פעם איך הוא מתבטא בשיר ורק שאני רואה שחירטטתי מספיק אני עוצרת.
ספרות זה על בסיס חרטוטים תנסי למצא כמה שיותר נושאים למרוח עליהם את התשובה ותדוואי שכללת בפנים גם את התשובה לשאלה עצמה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לך ממש מאוד ממש ❤ סופר מעריכה אתזה
אשמח לדעת מה יהיה הציון שלך בהצלחה
שואל השאלה:
תודה :) הוא כנראה לא יהיה משהו אבל סבבה אני אעדכן
כך: בתשובתי אתייחס ל.... /
בתשובתי אדבר על....
תמיד תשובה מלאה ולא לחסוך בפירוט
המורה שלי שגם הייתה המחנכת שלי נתנה לנו מבנה שאוהבים בבגרויות זה מתחיל בתקציר על הסופר והיצירה ממשיך לתקציר על התשובה זאת אומרת עונים בקצר ואז עונים תשובה מורחבת כשכל פעם מקשרים לשאלה
אנונימית
נכון או לנכון לחרטט בביטחון
את האומנם אני תמיד פתחתי ברמת מידע על השיר